Tillsynsbesök och lättnad

Idag var det dags för tillsynsbesök hemma hos oss. Nervöst som sjutton, trots att jag känner mig säker på att vi gör ett riktigt bra jobb, följer alla regler och allmänt har koll. Men nu är det klart och det kändes som att vi blev godkända med bravur! Väldigt roligt med uppskattning för arbetet vi gör och överlag är vi tacksamma för relationen med Kalmar kommun. Lite krångligt med utbetalningarna den här våren men annars har verkligen Kalmar ställt upp med trevliga och professionella representater hela vägen .
 
På kvällen firade vi med god mat, gäster, bus och gos. Skönt avslut på spänningstoppen idag!
 
Nu har jag avnjutit ett glas vin och tittar på John Glans "World Tour of Scandinavien". Försöker skratta tyst så att jag inte väcker de andra familjemedlemmarna som sover men har redan kramp i hela käkpartiet! Måste se mer stand up!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0