Dagarna bara försvinner...

Tjof! Så var det onsdag! "Å snart är det jul" känns det som... Jag som vill gå och myyysa bland tända ljus och julsånger i flera veckor!
 
I helgen blev det i alla fall lite (med betoning på lite, nästan inga stånd i år?) julmarknad och ett besök på Räddningstjänstens öppet hus. Idag vågade Lovisa provsitta brandbilen och jag fick bra information från Civilförsvaret om deras utbildningar, lite bra ändå i brist på juliga marknadsstånd!
 
Idag lyckades jag också komma upp ur sängen innan solen gjorde morgon vilket gjorde att jag äntligen fick en sån där mysmorgon med tända ljus och en kopp kaffe i soffan. Juligt deluxe! Nästan värt att gå upp vid 07 för! Sedan trillade dagbarnen in, Lovisa har fått känna sig stor som fick gå på restaurang ensam med sin mormor och nu ikväll har vi tagit det oförskämt lugnt. En skön onsdag med andra ord som jag nog snart ska avsluta med ett varmt bad och sängen. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0